Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα 
χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα 
τ' αύριο ονειρευόμουνα 
Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα 
Ήρθες πλάι μου και στάθηκες 
έφυγες αλλά δεν χάθηκες 

ΒΙΡΓΙΝΙΑ

Η ζωή μου περνά και χάνεται 
η ζωή περνά και χάνεται, χάνεται 
η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται 
η στιγμή ποτέ δεν πιάνεται μάτια μου 
Μια στιγμή και μ' αφήνεις μόνο μου 
μια στιγμή και είμαι μόνος μου, μόνος μου 

Να σε δω και ας τελειώσει ο χρόνος μου 
και ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου μάτια μου 

ΒΙΡΓΙΝΙΑ


Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα 
Όσα πέρασαν δεν μείνανε 
και όσα έρχονται δεν γίνανε 
Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα 
Χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα 
τ' αύριο ονειρευόμουνα 

ΒΙΡΓΙΝΙΑ


Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα 
χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα 
τ' αύριο ονειρευόμουνα 
Να σε δω και ας τελειώσει ο χρόνος μου 
κι ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου μάτια μου, μάτια μου