Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

#Όταν_Σε_Βρήκα


#Όταν_Σε_Βρήκα

Μέχρι να σε βρω..
Σκότωνα την ψυχή μου σε κάθε απελπισία μου..
Την χαστούκιζα,την ξερίζωνα,την ξεχώριζα από το υπόλοιπο σώμα μου..
Και το ένστικτο μου πάλευε για να βρει μια διέξοδο..
Μάζευε κουρέλια αντοχής από δω και από εκεί για να επιβιώσει..
Ήτανε πολύ αργά..
Συγκάτοικοι η ομίχλη και η νύχτα μέσα μου..
Μέχρι να ξημερώσει..
Με είχε κερδίσει η παγωνιά και το σκοτάδι..

Σε βρήκα..
Με οδήγησες εσύ κοντά σου,ένα βράδυ,που έλουζε την ψυχή μου
η ματιά σου,σαν την κορυφή του φεγγαριού..
Μου άπλωσες τα χέρια και μου είπες..

Έλα..
Έλα δεν είσαι αρκετά δυνατός για να αντισταθείς στη ευτυχία..
Ούτε μπορείς να συνεχίσεις να ζεις εναντίον του εαυτού σου..
Ζήσε για σένα..
Για μένα..
Ζήσε για κάποιον που αγαπάς..

Είπες..
Αλλά τα χέρια σου τρέμανε..ενώ είχανε
βρει τον δρόμο μέσα στα δικά μου χέρια..
Και διάλεξα...
Να ζήσω..
Για εμάς..
 
~ Μοναχικός Άγγελος ~ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου